A

ADMA názor: Inhouse alebo externe?

Adma názor - viktor buday

Pred časom ma oslovila redakcia mesačníka Stratégie ako zástupcu agentúry pôsobiacej v ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr), aby som sa vyjadril k otázke: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu sa v súčasnosti firmám oplatí robiť inhouse a ktoré je potrebné zadávať externe?

Priznám sa, že ma táto otázka celkom potešila, pretože po skúsenostiach najmä s malými klientmi je potrebné odpovedať na podobné otázky pomerne často.

Moju odpoveď nájdeš v online podobe mesačníka Stratégie – moja odpoveď.

Pre nedočkavcov tu: 🙂

viktor buday strategie hnonline

A čo by si odpovedal ty? Súhlasíš s mojím názorom na danú otázku? Napíš mi do komentárov, budem rád. 😉

PS: áno, horšiu fotku som už nemal… 😀

CategoriesBlog

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.