S

SCR blog: Ako zvýšiť dôveryhodnosť eshopu

prvy dôveryhodnosti eshopu

Všimli ste si v eshopoch niektorý z nasledovných symbolov a nerozumeli ste správne ich významu pre obchod?

Sú to dôležité prvky pre zvýšenie dôveryhodnosti. Podvedome pôsobia na návštevníkov eshopu, ktorí by mohli mať pochybnosti o jeho vierohodnosti a evokujú, že nákup na takomto mieste je naozaj bezpečný.

Pri správnom použití dokážu prvky dôveryhodnosti celkom badateľne zvýšiť konverzný pomer eshopu a tým aj celkové predaje.

Ak ste však nezískali žiadne ocenenia preukazujúce kvalitu vašich eshopových služieb, nezúfajte. Dôveryhodnosť eshopu sa dá zvýšiť rôznymi spôsobmi. Viac o tejto téme som popísal vo svojom staršom článku na blogu agentúry SCR interactive – Ako zvýšiť dôveryhodnosť eshopu.

CategoriesBlog

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.